Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
måndag 31 oktober 2011

Kväll på Akuten

Kvällen har tillbringats på Akuten, det visade sig att det inte var någon direkt fara. Men vi hade ändå rätt i vår instinkt att det inte var helt som det skulle vara. Hade vi inte åkt in kanske det hade blivit värre så vi är ändå glada att vi gjorde det. Wille skötte sig superduktigt som vanligt. Han är så lugn och duktig när det kommer till sjukhus. Väldigt skönt!

Resten av kvällen har jag suttit och packat paket, jag har sålt av kläder på tradera. Jag är mycket nöjd av hur mycket jag fick ihop för denna gången tycker jag inte att jag sålde någonting knappt men fick ändå bra med pengar. Tradera är underbart! :)

Imorgon kommer jag tillbringa hela dagen med att titta på tävlingarna, vilka som har vunnit priserna. Det ska bli spännande :) Tänk att jag ska ge ut priser för typ 30.000 kr. Det är ju galet! Hur kunde det hela bli så stort egentligen, det undrar jag. Och hur har jag orkat? Det har jag knappt gjort får jag väl erkänna. Det är därför jag bloggar här istället nu. Goodiebagen tog död på bloggen, men det var också den som höll den vid liv så länge som den gjorde. Så det är med blandade känslor jag ikväll avslutar tävlingen, och nu går vidare helt! :)


7 kommentarer:

Caroline sa...

Tack så mycket! :) Jag är själv super nöjd! :))

Åh då håller jag tummarna att det funkar denna gången! :)
Vad skönt att Willes operation gick bra och att besöket på akuten också gjorde det!

✫Familjen Bus✫ sa...

oj! jag skrev precis till din gamla blogg och frågade på ett hum när du skulle ta tag i det :)

Då vet jag!!!! Tjiiihoooo vad spännande! Tänk vilken härlig tävling du startade som slutade i allt detta!

Det lär pratas om detta i flera år tror jag :) hihi

Varför känner du att den tog död på din blogg?? är det för att de blev för mkt jobb för dig, eller för att de var så mkt tävlings-läsare??


Skönt att det gick fint på akuten igår... HAr Wille återhämtat sig bra?

kram kram

missjoi sa...

woooohoooo vad spännande. Det känns som man har väntat i evigheter till den 31 oktober!! Du har gjort ett kanonjobb!

Andrea sa...

Skönt att det gick bra på akuten, det är bra att ni följer instinkterna, magkänslan vet ofta bäst.

Jag är djupt imponerad över allt arbete du lagt ner på goodiebagsen och jag förstår hur mycket kraft det måste ha tagit, haha det tog en del kraft som deltagare också ska tillstås och jag ledsnade faktiskt, det var därför jag inte deltog i finalen. Är så nöjd med de vinster jag plockat hem! Det ska bli jättespännande att se hur vinsterna fördelas, även om jag själv inte är med mer än som lott-tagare. Jag tror dock inte jag tagit flest så jag lutar mig tillbaka och gläds med vinnarna :)

Anonym sa...

Vår son, som opererades 27dgr gammal, fick infektion i sitt snitt, så vi fick åka många turer efter op.
Skönt att det gått vägen och är över för Wille!Hoppas det sista ordnar sig.

Vår son var nr 2 i Sverige som blev opererad med den metoden, så det var lite oroligt, men så mycket bättre för honom.Skönt att kirurgin går framåt!
aiso

Erika/ Pyssling sa...

Ni har verkligen en duktig och modig son! Sjukhus i sig kan ju vara skrämmande med en ofta steril miljö och "uniformsklädda" människor...

Vad duktig du är som säljer på Tradera! Jag skulle vilja sälja där, då jag har några overaller i bra skick som barnen vuxit ur. Har inte den blekaste hur man gör, men ska be en väninna om hjälp. Ska bara få "ändan ur vagnen" först....

Ser med spänning fram emot upplösningen av Goodmagnaten och vill igen berömma dig för det fantastiska arbete du gjort med den!!!

Erika/ Pyssling sa...

Berömmet gäller alltså Goodie-bagen och inget annat :-)
Kan verkligen bli konstigt med telefonens stavningskontroll :-P