Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
tisdag 25 oktober 2011

Operationsdagen

Godmorgon! Wille vaknade kl 5 imorse och för att inte väcka de andra i rummet fick vi gå ut och gå runt och runt i korridoren istället. Wille får nämligen inte nudda golven eller bli smutsig innan operationen så det enda som fanns att göra var att gå runt. Så det har vi gjort nu i 2,5 timme.

Jag vet inte vilken tid operationen blir jag vet faktiskt inte någonting hur dagen ser ut, men personalen är jättetrevlig och tar bra hand om oss!!

Nu kommer snart Magnus hit vilket ska bli väldigt skönt!!!

Sen vill jag säga TACK för allt ert stöd, era kommentarer värmer verkligen och gör dessa jobbiga dagar lite lättare! Kram på er!!



Glad är Wille i alla fall trots allt och han stortrivs här på sjukhuset!!

- Postat från min Iphone serru

4 kommentarer:

Fröken svår sa...

Hoppas det går bra för er idag och att dagarna rusar iväg så ni snart får åka hem.

Andrea sa...

Tänker på er idag och hoppas allt går/gått fint :)

Lina M sa...

så söt han är i nattskjortan! Tänker såklart massor på er!

Kramar

✫Familjen Bus✫ sa...

Lilla gubben då... Hoppas det gick fint!


Tittar in för att jag skulle vara mkt tacksam om du hade tid att lägga en röst på Familjen Bus.

-Gå in här: www.muppsan.com
-Klicka i "familjen bus" i rutan till höger.
-Tryck sedan "rösta".
-KLART! :)

Funkar även från en iphone el. android-mobil.

Tacksam för rösten på förhand! Kram kram