Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
lördag 29 oktober 2011

Så mycket bättre

Detta har jag längtat efter. Förra årets "så mycket bättre" var ju bara helt fruktansvärt bra!! Detta årets hoppas jag kommer bli minst lika bra om inte bättre!! Jag tycker om artisterna och tror detta blir toppen!! Varenda lördag är i alla fall uppbokat nu :)



Sen måste jag ju bara visa ett underbart kort som jag fick imorse av Magnus.



"kom igen morsan detta fixar du!!" stod det! Så sött tycker jag :) det klart att man blev peppad inför provet och det gick faktiskt bättre än jag trodde. När jag rättade testet hade jag i alla fall mer än hälften rätt :) spännande att se vad det ger för poäng.

- Postat från min Iphone serru

2 kommentarer:

♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!! sa...

Vilken söt bild, och bästa peppat såklart! :)

Jag tittar också på "Så mycket bättre" Och jag tror faktiskt att det kommer att bli just "så mycket bättre" än förra året som var toppen! Supernöjd med artisterna som dom skrapat ihop :)

Kram!

Martina sa...

Jag var inte förtjust i mattedelarna alls. Som tur är så var det det första testet som jag tyckte var svårast som inte räknades.
Sen vet jag inte om det var att jag liksom komigång efter det första provet men de andra kändes lättare...Men lättare är ju relativt haha

Känns så långt att vänta runt 4 veckor innan man får veta resultatet!