Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
tisdag 25 oktober 2011

Operationen gick bra!!

Nu har Wille opererats och det gick bättre än vad vi någonsin kunnat hoppats på!!!:)

Operationen skulle ta 3,5 timmar så jag och Magnus gick ut för att äta men så fort vi ätit upp, bara efter 1,5 timmar ringde dom till oss och sa att det var klart! Det gjorde oss båda väldigt oroliga. Nu trodde vi att dom hade fått avbryta och dela upp det i 2 operationer som det kanske skulle bli.

Läkaren kom in med goda nyheter!! Operationen gick bättre än väntat, situationen var inte så allvarlig som de hade trott från början. Wille kommer inte behöva någon mer operation och allt är nu fixat!! Vi kommer kanske till och med få åka hem lite tidigare och inte behöva åka tillbaka igen nästa vecka som det var sagt!

Wille vaknade på uppvaket och åt god piggellin och charmade alla! Han har varit så himla duktig! Vår grabb är så otroligt modig! Nu pustar vi ut och njuter till och med av sista tiden på hotellet/sjukhuset!! :)

TACK för alla era fina kommentarer, sms och samtal. Jag trodde aldrig att så många skulle bry sig om detta men ni har varit så himla Goa och stöttat och lag är så lycklig att jag har er!!!



Wille Precis när han håller på att vakna efter operationen. Modigaste grabben!!!



- Postat från min Iphone serru

7 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Modiga grabben :)
Vad var det för operation?

KRAM

Ellen Lundberg sa...

Vilken duktig kille :)
Varför operera han sej?

Andrea sa...

Duktiga modiga Wille och Willes föräldrar, så skönt att det är över nu :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Så skönt att läsa!!!

kram kram

Frida -med en bebis på jäsning ♥ sa...

Åh va skönt att det gick bra, varför opererades han?
Har läst tidigare inlägg men vet inte riktigt varför han behövde opereras.

Hoppas ni haft en bra dag hittills!
Kram

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012! sa...

Hej hej, hoppas allt är bra? :).

Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, Fullproppade Goodiebags, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du här: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html

Du kanske gillar underkläder? Vinn valfritt underklädesplagg här: http://yarp.blogg.se/2011/october/vinn-valfria-underklader-fran-abecita.html

Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!

Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)

Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!

Ha det gott,
Kram Nathalié

ingrid sa...

Vad skönt att det gick bra, och att det inte blir nån mer operation! Ta hand om er allihopa! KRAM!