Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
onsdag 12 oktober 2011

Jag har tappat brösten



 Så vad hände här egentligen?? :)

 Igår när jag städade ur min garderob hittade jag min amnings-BH, den såg helt enorm ut och jag satte på mig den på skoj för att se skillnaden. Men detta var ju bara skrämmande! Ser ni skillnaden? På bilden har jag visserligen på mig en BH som trycker ihop brösten jättemycket som man kan träna i. Men ändå! Jag får plats med en knytnäve i kupan där tidigare mina bröst fanns. Så nu sörjer jag. En tyst minut för mina försvunna bröst.


4 kommentarer:

♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!! sa...

Haha, inte lätt att tappa brösten! Själv har mina drabbats av tyngdlagens kraft ;)

Martina sa...

Jag saknar inte storleken på amningsbrösten men fastheten är enormt saknad!

Taxöron att vika in i bh:n känns inte lika sexigt liksom.

✫Familjen Bus✫ sa...

Usch då... Livet är inte lätt efter en graviditet och amning. hehe
först är de normal stora, sen blir de jätte stora, och helt plötsligt hänger de bara ett par tomma påsar ;)

Kram kram

Erika (MM) sa...

Då stämmer det som de säger i butikerna när man handlar Amningsbh innan det runnit till att man ska få plats med en knytnäve :-) Ja vi tar alla en tyst minut för våra borttappade meloner