Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
måndag 10 oktober 2011

Loppis Fynd!


 Någonting jag verkligen går i gång på är ett ordentligt fynd! Det är svårt att förklara men när jag vet att jag gjort världens klipp så rusar blodet ännu lite snabbare! Så i Söndags var jag helt uppe i varv!

Det började med att vi skulle åka ut och köpa en vinteroverall som vi hittat på blocket. Jag bestämde mig för att jag inte ville lägga 1400 kr på en ny overall som jag inte ens vet om Wille kommer kunna använda, och som jag vet att han om han nu kan använda, ändå endast kommer använda i några månader. Så vi kom fram och köpte den blåa overallen och matchande mössan från Polarn o Pyret, jättefin kvalité för endast 300 kr.

Ännu mer upp i varv blev jag när vi på vägen hem hittade en "loppis" skylt och åkte in på vägen och hamnade i Polarn och Pyret himmelen! Där hängde mängder av Overaller, regnställ, och kläder tyvärr det mesta alldeles för stort, men denna bruna overall och de blåa tightsen hittade jag i Willes storlek. Båda i nyskick! Vi hittade även en träleksak från BRIO och en rökdykare för endast 200 kr!!

Åh mitt hjärta. Vad jag älskar fynd!

 Hälsningar
 

2 kommentarer:

Martina sa...

Jag vill också fynda! Föreslog för maken att vi skulle svänga in på en bakluckeloppis som vi åkte förbi men han var som goddagyxskaft så när jag väl fått honom att förstå så tyckte han vi hade åkt för långt för att orka vända....suck!

Mamma Miaa sa...

ÅÅh jag älskar oxå att fynda, älskar loppisar men tyvärr blir det få, har ju inte körkort själv så man kan köra runt på alla ställen :)