Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
måndag 31 oktober 2011

Påminnelse

Godmorgon!! Idag vill jag direkt påminna om att mina två tävlingar avslutas ikväll! Så ni som inte har tävlat får ta och passa på nu. Speciellt i Goodiebagtävlingen! 10 vinnare som varje person vinner varor för ca 3000 kr. Det får ni bara inte missa! Tävlingen ligger inne i min gamla blogg så gå in och kika genom att klicka på bilden nedan.


Sen vill jag påminna om tävlingen jag har i samarbete med Barnparadiset. Det är den första tävlingen som jag har haft på denna blogg och intresset har varit enormt. Det visar att självklart kommer jag ha flera härliga tävlingar i fortsättningen. Det är över 200 lotter i spel, så se till att skaffa dig en lott du också idag innan det är för sent. Chans att vinna en häftig gunghäst!!



3 kommentarer:

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

Vilken tid avslutas goodiebagtävlingen? :)

Sanna sa...

Har du godkänt mitt goodiebagsinlägg nu eller ska jag ändra något nu, innan den avslutas?

Kram Sanna

Sanna sa...

När presenteras vinnarna av goodiebagtävlingen?