Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
onsdag 11 januari 2012

Skrattretande

Någonting väldigt skrattredande hittade jag precis nyss. Min träningsstatistik. Jag tyckte ändå att jag hade vissa perioder då jag var på gymmet väldigt mycket. Där märker man vilken dålig verklighetskoll man faktiskt har. Tiden går så himla snabbt! Titta denna statistiken, inte så imponerande direkt. Haha. Då är jag rätt så nöjd att jag ändå lyckades gå ner 10 kilo i vikt detta år. Nu har jag självklart gått upp några kilo igen över jul, men nu är det Januari och nya tag.

Månad 2012 2011
Januari 0 3
Februari 0 5
Mars 0 2
April 0 0
Maj 0 0
Juni 0 0
Juli 0 0
Augusti 0 1
September 0 1
Oktober 0 5
November 0 2
December 0 2
Totalt 0 21

 Hahahaha
 När vi snackar om onödiga utgifter så är väl ändå detta det mest onödiga. Jag trodde verkligen jag skulle träna mer detta år än tidigare då jag hade typ 15 tillfällen istället. Ändå betalar jag 300 kronor i månaden för mitt gymkort. Det känns liksom lite bättre än att inte vara medlem alls. Skumt att man känner så med tanke på att jag egentligen har betalat 250 kronor per gym-tillfälle. Sjukt!! BÄTTRING nu!! Ikväll ska jag och Maria köra Box tillsammans. KUL! Statistiken för nästa år kommer garanterat se bättre ut!


2 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Det är bara att köra på :)

frida sa...

Nytt år nya tag! Blicka inte bakåt bara fram nu så blir det lättare =)
kram