Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
onsdag 25 januari 2012

bloggtorka och idioter

Ja som ni märker pågår det fruktansvärd bloggtorka här på bloggen. Jag har tappat suget helt och det känns väldigt tråkigt. Jag tycker att jag får så mycket onödig skit från otacksamma vinnare som bara är ute efter gratis saker, får dom inte sina vinster för att vissa företag är oseriösa så är det tydligen enligt dom mitt fel. Arga mejl, idiotkommentarer och helt enkelt fruktansvärd pessimism. Jag tror inte folk förstår hur mycket tid man måste lägga ner på att hålla igång tävlingar kontinuerligt på bloggen och speciellt den stora Goodiebagtävlingen jag hade, och hur lite makt man egentligen har när det gäller hur företagen sköter sin del av avtalen.

Det har helt enkelt sugit musten ur mig och jag känner ingen direkt glädje över att blogga längre. Just nu funderar jag på om jag ska skaffa mig en lösenordsskyddad blogg för att fortfarande få skriva, vilket jag verkligen älskar. Men det tar också bort de spontana kommentarerna och besökarna som man i så fall inte får, vilket jag skulle tycka vore tråkigt.

Synd att man inte kan lösenordsskydda bloggen mot idioter.



16 kommentarer:

Fröken M sa...

KRAMAR - jag hoppas du finner suget efter att blogga igen ! Du är saknad !

Unknown sa...

klart det inte e ditt fel!Jag e kanon tacksam för de saker som kommit och du har haft en kanon tävling=)oseriösa företag finns det ju tyvärr alltid;(

Eddan sa...

Vilka gamar det finns :-(. Vad trist att du ska få sk*t för något du inte kan påverka.

Hoppas du hittar gnistan igen och kan bortse från negativa kommentarer.

Kram

Fröken svår sa...

Ja jag är då iaf mer än nöjd med det som dök upp :) Som jag skrev - det blev många fina julklappar! Och att du inte har något med uteblivna vinster att göra borde väl vara självklart då det inte är du som skickar dem...? Och jag hoppas också att du börjar blogga snart igen!

Anonym sa...

Och jag läser din blogg fortfarande,trots att jag inte vann ngt i goodiebagtävlingen, som jag oxå la ner mkt jobb på för att vinna. Jag tycker det är inspirerande att läsa om dina studier nu.

Du kanske valde fel vinnare!!!

maria sa...

vet att det är svårt att strunta i såna kommentarer men försök!
Se dem som luft om odm inte förstår när du förklarar.
Dina tävlingar har alltid varit otroligt roliga och kreativa. Du får inte ge upp. Låt det ta lite tid att sjunka in allt blogga vanligt för jag gillar att läsa din blogg även om jag inte alltid kommenterar.
Låt deras pessimism rinna av dig som vatten på en gås.
Stor kram till dig och man kan inte alltid ligga på topp!

Sanna sa...

Fy vad tråkigt att höra!
Tittar också in dagligen fast jag inte alltid kommenterar ( fast det gör jag knappt hos nära vänner heller :p).
Tycker också att det är roligt att läsa din blogg och förstår VERKLIGEN att du inte har samma tid för det längre heller med tanke på studierna. Jag är i samma sits på sätt och vis, pluggar heltid och är föräldraledig... :p Hur som helst, försök att bara strunta i alla otrevliga människor, dom är inte värda din energi!

Kramar

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Åh vad tråkigt med såna människor! Råkade också ut för det, men det var bara ett företag som "tur" var! Men den vinnaren var jättesnäll och förstående. Tråkigt att du inte haft samma tur! :( Men bry dej inte om det, vi är många läsare som uppskattar dej, bloggen och alla fina tävlingar du har! KRAM!

Mikaela sa...

Nej du gumman, nog för att jag kan förstå att man blir besviken om man vunnit nåt och sen inte får priset, men med tanke på hur många företag du haft att göra med måste det ju finnas några rötägg. Och det är ju absolut inte ditt fel! Och en vettig människa borde förstå det.
Hoppas du hittar suget snart igen!

Kramar

Ellen Lundberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ellen Lundberg sa...

Jätte tråkigt att folk är så negativa! :(
Hoppas att det löser sej snart.
Jag gillar din blogg, så mycket !

Anders,Pappan Anders sa...

Jag saknar ditt bloggande :-( Till er som inte fått vinster; Klaga på företagen.
Hoppas få följa bloggen framöver.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag fick hem min vinst igår från Little Fairies och sonen blev överlycklig över en riddarcape som jag valt.

Fick svar och det jag ville ha väldigt fort efter att jag mailat dem.

axdal mamma till Tove och Lykke sa...

strunta i idioterna.. det är ju knappast ditt fel att företag som lovat bort vinster inte skickar dem..

Linda sa...

så tråkigt att s¨nt händer. ja det finns en anledning till att jag knappt har tävlingar längre, tackar nej till de flesta som komemr med erbjudanden. bloggar för min skull och är inte intresserad av att lotta ut en tvål och få något skit som tack

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag skulle också vilja skydda bloggen från vissa enskilda liksom, eller som du säger; "idioter" ;) tyvärr går det ju inte :(

Men vad är det för knepigt folk?? Jag menar - jag har inte fått min bok från glimra. Men det är ju knappast DITT fel!! Gosh... vad trött man blir på folk. Jag har fått mail om samma saker ibland, nån enstaka som inte fått sin vinst, å då är det jag som skött det dåligt eller så. Skumt det där... :S