Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
lördag 31 mars 2012

Lösenord

Har bestämt mig för att sätta lösenord på bloggen. Wille är inte längre bebis utan börjar bli en liten grabb som borde få göra valet att vara "publik" på egen hand. Jag vill ju självklart kunna uppdatera er som intresserar er och som inte bor så nära med bilder och berättelser om vad vi gör om dagarna, men jag vill inte att idioter och elaka människor ska komma åt den informationen. Efter hackningen och efter några andra saker som har hänt har jag känns mig lite "rädd" för att skriva. Undra egentligen vem som läser det jag skriver. Undra egentligen vad det kan ha för inverkan på Wille. Kalla mig töntig men nu får det bli så här.

Ni som har tyckt om att följa vår familj (även fast bloggen har legat på is ett tag) får självklart fortsätta göra det, skriv ett mejl till mig Erikawilhelmsson@hotmail.com så kommer ni få lösenordet.


2 kommentarer:

Andrea sa...

Jag förstår dig, det är en fin gräns det där med bloggandet, vad som känns okej och inte med tanke på barnen. Tänker mycket på det själv men har löst det med en halvanonym öppen blogg och så en stängd lösenordsskyddad för nära vänner - just nu iallafall. I framtiden får vi se. Jag följer dig gärna i fortsättningen också, du har mail.

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag förstår precis hur du tänker, man vet helt enkelt inte vem som sitter bakom skärmen och läser! Det är därför jag inte lagt ut bilder på varken min bebis eller min sambo. Hoppas att du slipper hackning och elakheter i fortsättningen nu!