Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
söndag 8 april 2012

Välkommen!!

Jag har varit under jorden ett tag nu, borta från bloggandet helt enkelt, livet har rullat på, dagarna har gått, men jag har inte bloggat. Så här länge har jag inte varit borta från bloggandet på flera år och det har känts både skönt och tungt. Jag har slitit med ett ordentligt dåligt samvete över min egna exhibitionistiska bloggvilja i kontrast till min vilja att skydda Wille från internets onda sida. Men nu har jag funnit den perfekta lösningen!.

WordPress tillåter bloggaren att lösenordskydda inlägg. Alltså inte hela bloggen. Med hjälp av detta kan jag alltså fortsätta blogga publikt, (därav titeln “Hello World”), men jag kan samtidigt skydda Willes identitet genom att lösenordsskydda inlägg som handlar om honom, där endast familj, vänner och pålitliga läsare kan titta. När jag kom på denna idé var det som en stor tyngd föll från mina axlar och min inspiration kom flaxande tillbaka igen, nu vill jag skriva om allt som hänt den senaste tiden, och det är ju faktiskt en del. Jag börjar direkt!

 Välkommen till min nya blogg
Familjenw.com

För att få lösenordet till de inlägg som kommer vara skyddade
Mejla mig: Erikawilhelmsson@hotmail.com

1 kommentarer:

Anonym sa...

You actually make it seem so easy along with
your presentation however I find this topic to be really one thing which I
think I'd never understand. It seems too complicated and very extensive for me. I'm having a look
ahead on your subsequent post, I'll attempt to get the hang of it!

my homepage; Sac Guess Pas Cher