Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
torsdag 23 februari 2012

Stolt

Min goodiebagtävling blev den största bloggtävling som gjorts (vad jag har sett) över 100 olika personer vann över 400 priser till ett värde över 60.000 kr!! Tävlingen blev besökt över 100.000 gånger och har fick över 10.000 kommentarer. När man tänker på det är det faktiskt helt galet! Jag är enormt glad att det blev så stort, att så många företag engagerade sig och att tävlingen fick chansen att ge så många människor så många fina priser. Klapp på axeln Erika!!!

 Nu har de flesta företag skickat ut sina vinster, de som inte har gjort detta kan jag inte ansvara över, jag har tjatat och jag har försökt, vissa är helt enkelt bara ruttna! Nu har jag fått perspektiv på det hela och trots att det har ställt till saker, varit jobbigt och fick mig att gå in i väggen lite, så har det varit otroligt roligt och jag är väldigt stolt över mig själv som lyckades fixa en så otroligt häftig tävling!

Tack till Alla sponsorer.
Jag vet att ni är så många fler än de som jag har här nere.
Hann inte få med alla just nu.
Men TACK till er alla!!


6 kommentarer:

Fröken svår sa...

Helt galet! Och coolt att det blev så stort.
Jag (som hade turen att vinna) fick faktiskt en av de vinsterna (som var lite sega på att komma)igår, så för min del är det nu bara en vinst som uteblivit (men man vet aldrig-den kanske också dyker upp) och med tanke på hur många det var så tycker jag att det är fantastiskt att så många kom! Helt klart bra jobbat, en klapp på axeln från mig med :)

Sanna sa...

Det var riktigt roligt att delta i dina tävlingar, jag har också haft turen att vinna ett par gånger.Beundransvärt hur du har orkat lägga ner så mycket energi och tid.

Bra jobbat! :)

Fröken M sa...

DU gjorde ett riktigt bra jobb !! kram

Gabbi sa...

Fin blogg :D

Erika/ Pyssling sa...

STOR klapp på axeln till dig! En helt fantastisk tävling där jag var en av de lyckligt lottade, som vann!
Jag har fått alla priser utom en och det är ju också fantastiskt!
Håller med om att du (i de flesta fall) haft samarbete med bra företag. Jag har beställt saker från några av dem och tänker beställa från andra framöver.
Ger du dig in i din utbildning med samma engagemang som du gjorde med Goodie-bagen, så kommer den gå som en dans! Lycka till!

axdal mamma till Tove och Lykke sa...

du har gjort ett enormt jobb och det var kul och spännande att delta och ännu roligare var det att vinna :)

i förra veckan kom de 2 sista vinsterna till mig. silverängeln och ecoloco leksaken..