Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
lördag 25 februari 2012

Kändisar

Idag åkte vi ut till Marieberg för att gå på bokrean, jag, Emelie och Wille. När vi satt och fikade på "The Coffee" tycker jag att det börjar lukta lite bajs, jag tar upp Wille och doftar honom i rumpan så där som bara en förälder kan göra på sitt barn utan att reagera på att det kanske är lite konstigt :) Då säger en kille bakom mig "ja men vad perfekt, dig vill jag prata med". Huh? undrar jag, vad vill han prata med mig om? Han förklarar att han är reporter och vill intervjua mig för en reklamfilm för gallerian. Han vill ha åsikter från en småbarnsförälder, vad jag tycker är bra med gallerian för oss som har barn. Jag försöker slingra mig ur situationen och förklara att jag och  Wille ska gå och leka, och att jag måste byta blöja för att Wille nog har bajsat. "Perfekt, då kan du förklarar att det är bra att det finns skötrum och lekplatser, det är precis sånt vi vill ha" förklarar han.

Vad jag än försökte med så lyckades jag inte slingra mig ur och Emelie dummingen tjatade på att jag skulle göra det. Marieberg galleria har blivit nominerad till Sveriges bästa köpcentrum och vinner dom så kan reklamfilmen att spelas upp i hela Sverige och bli riktigt stor som reportern förklarade. Nu håller vi alla tummarna för att Marieberg Galleria INTE vinner tävlingen! haha.



1 kommentarer:

Mickan, Gravid v. 36 sa...

Vi var också på Marieberg i lördags och jag såg faktiskt de med kameraprylarna, började fundera vad de sysslade med. :P